Thursday, June 13, 2013

back to basic..

Assalamualaikum..=]

Sejak motor masuk wad hari tu, keadaannya makin teruk. Last-last aku hantar ke Melaka. Ada servis mekanik free. Hee... dan pengalaman paling manis adalah tersadai di highway utara-selatan..1st time kot. Paling tak sangka adalah keprihatinan masyarakat kita. Sangat prihatin.Ramai yang berhenti dan menawarkan pertolongan. Terima kasih semua.

Sekarang dah hampir 2 minggu aku kembali ke UPM tanpa motor tersayang. Nasib baik ada classmate yang sangat prihatin yang sanggup pinjamkan motornya sepanjang aku kat sini. Tapi sempat juga aku merasa naik bas kolej. Seronok jugak bila back to basic camni.=]

Macam sem sebelum-sebelum ni..kena siap awal-awal sebab takut tertinggal bas. Kena biasakan diri tunggu bas lama-lama..Seronok. Teringat kembali time first sem first year..Sekejap je masa berlalu.Sekarang dah final sem. Akan merindui moment-moment bermakna ini.Insya Allah.