Monday, April 1, 2013

sabar

Salam dan selamat pagi..
Pagi ni aku bangun agak awal jugak daripada biasa. Mimpi indah plus nak teman member ke pasar basah. Tak tahu lah semangat apa yang membuatkan aku rajin sangat nak teman dia. Sebab minggu ni je peluang untuk menghabiskan masa bersama-sama kot.. Minggu lepas dia ke Sabah seminggu..Minggu depan dah start cuti pertengahan semester.
So gunakan kesempatan yang ada untuk hangout together. 

Ops..Bukan itu yang nak diceritakan..Tapi pasal 'sayang' aku yang dah jatuh sakit.. Semalam dia buat hal..Ingatkan sakit sikit je. Then bila dah check, teruk jugak. Sangat teruk sebenarnya. Kesiannya sayamg. Bila tengok dia terlantar macam tu, sayu sangat rasanya. Sayang, kenapa boleh jadi macam ni. Rasa dah hilang separuh jiwa bila sayang sakit..hurm..
ni la sayang aku. Enjinnya rosak teruk. Mekanik tu cakap aku ni kasar sangat.Haish..Mana ada.Lemah lembut kot.


ni gmbar internet.tapi ni la spesis motor aku.

Sedih? Memang la sedih.Ni la antara pinjaman yang berguna untuk aku bergerak.hurm.. In sha Allah hari ni dah boleh check out. Sayang jangan sakit lagi deh..=]



No comments:

Post a Comment