Sunday, March 31, 2013

new life

Salam..
Masalah utama aku pasal blog ni; bila aku ada point nak cerita sesuatu, tangan aku laju je nak tulis apa yang ada dalam kepala aku.Kadang-kadang sampai berjela-jela nak taip. Tapi bila tak ada point, memang blur sangat-sangat. Dah taip separuh jalan, then delete balik..Selalunya memang macam tu la. Then bila sibuk, tak sempat nak update blog. Sebab bagi aku, aku perlu timing yang betul-betul tepat untuk bagi aku menulis dengan tenang.

Rasanya aku akan start dengan point-point yang berkaitan dengan hidup kita la. Sebab aku memang suka bagi motivasi kat orang sekeliling walaupun alu pom x cukup motivasi diri sangat.=p

motivasi hari ni??

"selagi kita tak bersyukur dengan apa yang kita ada, kita tak akan pernah tenang"

motif??

Fikir-fikir sendiri la. Kemalasan nak describe.hehehehe




hidup dengan lebih tenang..=]

No comments:

Post a Comment