Tuesday, January 29, 2013

salam sejahtera kawan-kawan sekalian..still sihat walafiat?alhamdulillah..keep smile dan maintain cun~~

tadi aku call mak aku.alhamdulillah mak aku dah sampai terengganu dengan selamatnya.sebenarnya aku tak tahu pun yang mak akan stay kat melaka just for a few days.seriously aku ingatkan mak akan stay kat melaka sampai kakak ipar aku habis pantang.

nasib baik perasaan teruja berlebihan tu membuatkan aku sampai ke melaka on time.kalau tak, entah bila lagi aku boleh bersua muka dengan mak.entah bila lagi aku boleh merasa masakan made from mak.

rindu? for sure la aku rindu.die insan yang paling istimewa dalam hidup aku.kenapa tak balik kampung?tu adalah persoalan yang selalu sangat orang tanya.bukan niat nak lupakan kampung halaman.jauh sekali nak lupa asal usul aku. walau ke mana aku pergi, aku still tak akan lupa yang aku ni lahir dalam teratak buruk kat kampung felda kat setiu, terengganu.kenapa aku perlu malu dengan asal usul aku pula?ni semua bukan alasannya la.

semua itu tak penting.yang penting aku dapat jumpa mak dan baby baru..ops.baby baru bernama NurJannah binti Kamaruddin.so simple tapi sangat bermakna.jannah ada seorang abang dan seorang kakak yang bernama mohd nazri dan nurnisya adawiyah.=]

No comments:

Post a Comment