Thursday, March 31, 2011

~g.i.l.a~

Hari ni sepatutnya subjek studio j tapi memandangkan semua lecturer tak ada,boleh diibaratkan macam tak ada kelas la.Tapi sebagai student yang sayangkan facultynya,kami mai jugak ke studio.

Masa tengah lepak-lepak kat foyer sambil sarapan pagi,tiba-tiba adalah salah seorang dari kami yang terpikir idea yang cambez.Nak tukar gambar profile budak kelas kami sempena besdei die.

Sebenarnya besdei boi tu lebih kurang minggu lepas tapi die selalu je balik rumah time-time besdei die.So untuk kenakan die,kami decide nak tukar gambar profile menggunakan gambar dia dan masing-masing akan send request untuk buat in relationship dengan dia.

Untuk mengelakkan terjadinya salah paham,kami guna gambar yang sama je.+ kami tukar sama-sama.Memang kelakar.Untuk send request kapel tu,tak sangka pulak yang hanya seorang je yang boleh send request tu untuk individu yang sama dalam satu-satu masa.So hanya kawan ak yang paling awal tu je la yangboleh send request untuk die.Bagi menjayakannya lagi,kami juz buat in relationship sama-sama.Baru nampak cambez sikit.Pastu kami buat status konon-konon kami admire die.

Bila masuk studio pulak,kami suggest rakan-rakan yang lain buat mende yang sama.Nasib baik mostly budak kelas ak memang sporting.Cuma biasa lah tu bile ada yang langsung tak sporting tu.Tak kisah sangat.Tak effect pon.Ops..juz gurl je yang terlibat ni.

Bila buka je facebook sekarang ni,nampak warna merah je (warna baju dia).Memandangkan semua guna gambar yang sama,memang pening la nak tengok siapa yang komen.Tapi still fun..Thanks a lot pada yang bagi cadangan gila ni dan pada yang terlibat untuk menjayakannya..

No comments:

Post a Comment