Friday, February 1, 2013

~nurseri~




Salam kawan-kawan semua..=]

Beberapa minggu lepas aku melawat nurseri kanak-kanak (tempat kerja aku sebelum ni) sebab tiba-tiba rindu dengan budak-budak tu.Rasanya belum sampai setahun aku tak melawat mereka tapi semuanya dah berubah.Kanak-kanak cepat membesar kan..Ni ada beberapa gambar preview masa mula-mula aku kerja dan gambar yang aku sempat rakam semasa melawat mereka baru-baru ni.

Syafiah Huda Adlina (pertengahan 2012)

ni Syafiah Huda Adlina masa aku mula-mula kerja (bulan 4 tahun lepas)
kalau macam ni, means dia tengah merajuk.comel kan?
ni huda dengan teman tapi mesranya (amin fitri). Huda lebih tua beberapa  bulan dari Amin
ni huda dengan abang dia (Amir Haiqal Fitri). Sekarang Haiqal dah bersekolah.



















huda hari ini...

rambut still sama.muka still cute~~
dulu bukan main lagi takut dengan orang lain, sekarang selamba je duk atas riba kawan aku..=p

amin fitri dulu..


comel je.muka innocent

antara baby yang sangat cepat membesar.=p

amin hari ni..


tak banyak bezanya dengan masa kecik.tapi dah banyak cakap.

atiqah dulu-dulu..

mata tiqah bulat..comel..tapi dia sangat anti dengan aku time ni.

atiqah hari ni..=]
sekarang tiqah dah tak anti aku.siap banyak membebel je..hehehe

airish dulukala..

baby yang sangat senang dijaga..minum susu dan tidur memanjang..

airish hari ni..
comel kan dia sekarang.=]

mostly yang lain-lain dah tak stay kat sini.semua dah bersekolah.mesti syok kalau boleh rakam diorang berpakaian sekolah.alala...comelnya~~

kelebihan bila jaga budak-budak ni, kita tak akan terputus hubungan dengan mereka.still akan attach as long as kita masih hidup..=]

No comments:

Post a Comment