Thursday, February 7, 2013

~photoshop~

Salam sejahtera kawan-kawan semua.

Sekarang jam menunjukkan 7:01  malam. Base on jam kat laptop ni la. Aku masih lagi kat studio. Cuba untuk menyiapkan tugasan yang diberi, padahal lebih banyak online daripada buat kerja.haish.. Mesti kamu semua pelik tugasan apa la yang aku buat ni padahal orang lain tengah berbahagia di kampung halaman sebab masih mood cuti sem kan? Hehehehe.. Aku cuma tolong lecturer buat sedikit research. Bukan aku seorang je. Ada dua lagi kawan aku yang join.

Dalam pada kepala pening tengok mende yang sama, aku pom ushar la photoshop. Cuba praktis balik apa yang patut. Sebagai persediaan untuk sem depan.Sem depan? err... Lagi seminggu kot sem baru nak buka.

Tiba-tiba teringat pula kawan aku ada hantar gambar dia dan tunangnya.Ok..Aku memang suka mende-mende yang sweet ni. Timbul pula idea nak edit gambar diorang. Just tampal-tampal je. hehehehe..Nak tengok hasilnya?

Jeng..jeng..jeng!!
ni gambar yang dia bagi..



ni gambar yang aku edit. Tampal-tampal je apa yang patut.. Janji nampak sweet..<3 <3 <3
Kalau ada yang nak aku editkan gambar, jangan segan-segan paskan gambar korang kat fb aku deh. Boleh aku improve kemahiran photoshop..=]

No comments:

Post a Comment