Saturday, January 29, 2011

~CuTi~

Kring-kring!!!!!!!!!!!!!!!!!

Awal-awal pagi mak ak da kol.."Abang nak balik trg.t balik la dengan dia skali.jimat wet tiket."..memang kena balik dengan abang pon.(abg tu panggilan untuk adik ak).tiket memang da abis.

"Baiklah."jawab ak dengan senyum lebar..Lau ikut perancangan,abang akan balik pada petang Rabu.Means akan smpy trg pada lewat malam o pagi khamis..

Tiba-tiba mak ak sambung,"tapi mak xde ari khamis ni.kena pergi umah sedara.bermalam kat sana"

maknanya mak ak xakan ad sepanjang ak balik nanti la.Apa guna ak balik lau mak ak xde?Balik semata-mata demi mak ak j.

mak ak sambung"cuti kejap je kan?xpayah balik la.tak berbaloi.lagipun mak xde."..kalu itu yang mak ak da cakap,ak pon ikut lah.balik melaka je lah jawabnye.hurm~~